Datum objave: 2023-12-20

Castrol na tržište u Evropi plasira novo pakovanje koje sadrži do 20% manje plastike

Kompanija Castrol je predstavila novi dizajn za svoj asortiman boca maziva za dopunjavanje u Evropi koji koristi do 20% manje plastike u nekim bocama.

Boce novog dizajna biće dostupne u zapreminama od pola litra, jednog litra, četiri litra i pet litara, svim auto-radionicama i distributerima od septembra 2023. Njihova dodatna prednost je što su kompaktnije za čuvanje na policama i lakše za transport u poređenju sa ranijim bocama.


Uvođenje boca novog dizajna predstavlja dio sprovođenja strategije održivosti PATH360 kompanije Castrol koja ima za cilj da pomogne u smanjenju otpada i ugljen-dioksida, kao i da poboljša ljudske živote. Nova boca od pet litara koju je kompanija plasirala u Evropi koristi 20% manje plastike u poređenju sa ranijom bocom od pet litara koja je jedan od najprodavanijih proizvoda iz Castrol asortimana. 


Od 2019. godine nove boce su predstavljene na nekoliko međunarodnih tržišta kompanije Castrol, uključujući Kinu i Indiju, što je kompaniji omogućilo da iskoristi 4000 tona manje plastike u poređenju sa ranijim dizajnom malih boca. Očekuje se da će u Evropi nove boce uštjedeti oko 1000 tona plastike godišnje u poređenju sa ranijim dizajnom malih boca i zbirno širom cjelokupnog asortimana boca.


Kad je riječ o boci od pet litara, oštri uglovi boce pretvoreni su u odlično osmišljene izbočine za dodatnu snagu i otpornost, i ukupan oblik boca su takođe optimizovani kako bi više boca moglo da stane na palete i police. Fokusiranjem na prostornu optimizaciju, uključujući premještanje drške u ugao, postignuto je da sada 28% više kutija boca od četiri litre može da stane na jednu paletu. Slično tome, 36 kutija boca od pet litara sada može da stane na jednu paletu, u poređenju sa 28 koliko je to bilo ranije.



Dodano je niz funkcija, uključujući čep sa utisnutim logotipom kompanije Castrol i toplotnim zaptivačem koji štiti od neovlaštenog otvaranja kako bi se zaštitio integritet proizvoda i pružila dodatna sigurnost kupcima da boce sadrže originalna Castrol maziva i tečnosti. 


Shailendra Gupte, Marketing Director EMEA iz kompanije Castrol kaže: „Kako sektor mobilnosti i šira industrija prelaze ka održivijoj budućnosti, tako kupci priželjkuju veći izbor i sve više održivija rješenja. Novo pakovanje se savršeno uklapa u to, kao i u novi identitet našeg brenda. Zajedno ukazuju na posvećenost kompanije Castrol ulaganju u budućnost i stvaranju novih mogućnosti za rast i uspjeh, istovremeno ispunjavajući promjenjive potrebe naših kupaca."

Više informacija o osvježenom brendu kompanije Castrol potražite na stranici: www.castrol.com/forward.