FILTRON

Wix-FILTRON je proizvođač i distributer filtera za automobilsku industriju, strojeve i motore.

FILTRON pripada svjetskom automobilskom koncernu, AFFINIA Grupi, koja je dio američke kapitalne grupe sa sjedištem u New Yorku. Prodajna ponuda se sastoji od preko 2000 vrsta filtera originalne kvalitete za gotovo sve modele automobila. FILTRON isporučuje filtere za prvu ugradnju, između ostalog za: Aston Martin, Lotus, Ford, Volkswagen, Seat, GM, Fiat, Land Rover, MG Rover. Kao prva tvrtka u branši filtera u Poljskoj, provodi sistem upravljanja kvalitetom u skladu sa ISO / TS 16949 standardom.

Filtron, kao dio MANN+HUMMEL Grupacije, jedna je od najvećih i najmodernijih europskih kompanija specijaliziranih za proizvodnju i distribuciju filtera ulja, filtera zraka, filtera goriva, filtera kabine, hidrauličkih i industrijskih filtera.

U ponudi Filtron ima filtere originalne kvalitete za sve modele vozila (97% pokrivenost europskog voznog parka), a godišnjom proizvodnjom od 80 milijuna filtera zauzima lidersku poziciju na poljskom tržištu filtera, a 4. mjesto u Europi.

Ispunjavajući striktne zahtjeve tržišta, Filtron osigurava vrhunsku kvalitetu u proizvodnji filtera. Uz pomoć implementiranja sustava kvalitete ISO/TS 16949 (sistem kvalitete koji se odnosi na prvu ugradnju) i ISO 14001 (sistem kvalitete koji se odnosi na zaštitu okoliša) u svoje poslovanje kompanija Filtron postala je ozbiljan partner kako vodećim proizvođačima automobila za prvu ugradnju (Volkswagen, General Motors, Ford, Seat, Fiat, Land Rover itd.), tako i ovlaštenim servisima na tržištu rezervnih autodijelova. Dobitnik je Q1 nagrade za kvalitetu Ford Motor Company.

Kvalitet i pouzdanost FILTRON filtera je zasluga savremenih i unaprijeđenih tehnologija koje se koriste u proizvodnim pogonima naše kompanije. Za proizvodnju filtera brenda FILTRON odgovorno je više od 2.000 stručnjaka.

Proizvodni pogoni u kojima se proizvode filteri brenda FILTRON ispunjavaju stroge zahtjeve standarda ISO 14001:2015 i IATF 16949. Procedure upravljanja kvalitetom pokrivaju cijeli proces proizvodnje: od odabira materijala, preko poluproizvoda, pa sve do konačnog proizvoda i njegovog prosljeđivanja u magacin.

FILTRON je brend filtera koji se najčešće kupuje u Srednjoj i Istočnoj Evropi (CEE). Visok kvalitet filtera ovog brenda obezbijeđuju OE kompetencije njegovog vlasnika – grupe MANN+HUMMEL koja decenijama proizvodi originalne filtere za najveće proizvođače automobila.

- U strategiji razvoja brenda FILTRON već godinama veliki akcenat stavljamo na to da naši proizvodi budu pouzdani i da nudimo rešenja koja mehaničarima olakšavaju rad s filterima. Osnov uspjeha brenda FILTRON je – po mom mišljenju – to što se istovremeno fokusiramo kako na kvalitet naših filtera, tako i na servis koji se zasniva na partnerskim odnosima. Podsticaj za razvoj je uvek kupac čije nam je mišljenje najvažnije – navodi Lidija Mišjuna, Head of Marketing u MANN+HUMMEL FT Poland, odgovorna za prodaju i razvoj brenda FILTRON.

Pouzdanost FILTRON filtera tokom čitavog preporučenog vremena eksploatacije proizilazi iz najviših standarda proizvodnje koji se primenjuju u grupi MANN+HUMMEL, kao i iz kompetencija u projektovanju filtracionih rješenja budućnosti. Vrijedi i istaknuti da brend FILTRON nudi mnogo više od pouzdane zaštite:

- Trudimo se da u maksimalnoj mjeri olakšamo izbor i montažu filtera mehaničarima: podržavamo ih, obučavajući ih, pružajući im video uputstva za montažu i konstantno usavršavanje našeg internet kataloga. Nije takođe nevažan akcenat stavljen na sistem označavanja proizvoda brenda FILTRON koji je već godinama naš znak prepoznavanja (različite boje i logični brojevi). Mnogi naši kupci poznaju numeraciju naših filtera napamet! Identifikacija FILTRON proizvoda postala je standard u branši filtera. Zahvaljujući tome što smo dosljedni u realizaciji naše strategije, možemo da se pohvalimo time da sada hiljade mehaničara u Evropi snabdijevamo čak i sa 36 miliona FILTRON filtera godišnje – dodaje Lidija Mišjuna

Jedan od brojnih dokaza koliko je razvoj brenda FILTRON dinamičan je činjenica da se 2019. pridružio prestižnim brendovima koje su licencirale međunarodne organizacije TEMOT, GAI, ADI i NEXUS. Spomenuta grupa obuhvata isključivo ugledne, posebno odabrane brendove koji pružaju pouzdanost i visok kvalitet proizvoda koje nude.

Nova strategija razvoja prodaje

Na osnovu detaljnih analiza tržišta, kompanija MANN+HUMMEL je 2019. godine stvorila novu strategiju daljeg razvoja prodaje svih svojih brendova u Evropi. U vezi s time je Odbor direktora grupe MANN+HUMMEL doneo slijedeće odluke:

  • Prodajno-marketinške aktivnosti za brend FILTRON će se fokusirati na tržišta Srednje i Istočne Evrope (CEE) na kojima je već godinama FILTRON brend koji se najčešće kupuje i koji je stekao poverenje hiljada mehaničara.
  • Brend WIX Filtron ostaje glavni brend srednje klase za kupce iz Zapadne Evrope. Sve prodajno-marketinške aktivnosti čiji je cilj razvoj brenda WIX Filter, u prvom redu će se fokusirati na tržišta Zapadne Evrope.
  • Sigurni smo da će poduhvati iz gore navedenih odluka doprineti efikasnom razvoju prodaje i ugleda svih brendova iz asortimana grupe MANN+HUMMEL.

WEB STRANICA