Datum objave: 2022-09-15

Sveobuhvatan paket usluga za popravke automobila

U osobnom automobilu na putu do posla, u sportskom automobilu vikendom ili u kamionu na putu – u određenom se trenutku svaki vozač suočava sa sljedećom situacijom: vozilo otkazuje poslušnost te su mu hitno potrebni rezervni dijelovi. Sa svojom ponudom inovativnih proizvoda, rješenja za popravke, odgovarajućih specijalnih alata i uputa za pravilnu ugradnju komponenata - Schaeffler Automotive Aftermarket divizija omogućava izvođenje brzih i stručnih popravaka vozila u neovisnim servisnim radionicama.

Olakšani postupak defektaže i otklanjanja nepravilnosti

Prije ili kasnije, svako vozilo počinje pokazivati znakove istrošenosti. Bučan rad motora ili podrhtavanje spojke prilikom kretanja ukazuje na pojavu neispravnosti i zahtijeva stručne popravke. U takvim se slučajevima preporučuje brza reakcija i dogovaranje termina za pregled u najkraćem mogućem roku.


Serviser najprije odrađuje detaljnu defektažu nepravilnosti.


Nakon toga slijedi stručan popravak.

U ovome se koraku uključuje Schaeffler Automotive Aftermarket divizija, sa svojom opsežnom ponudom proizvoda i usluga. Time se podrazumijeva asortiman od više hiljada različitih rezervnih dijelova i mnogobrojnih rješenja za popravke, koja servisne radionice koriste pri otklanjanju i najsloženijih nedostataka: rješenja za popravke sa svim pratećim priborom, odgovarajući specijalni alati ili informacije i upute za pravilnu ugradnju komponenata. Osim toga, ponuda Schaeffler Automotive Aftermarket tehničkih edukacija priprema servisere za savladavanje svakodnevno sve složenijih radnih zadataka. Sveobuhvatan paket usluga - od samo jednog izvora. 

Brzo i jednostavno pronalaženje odgovarajućih rezervnih dijelova

Kako pored toliko različitih modela i tipova automobila na cestama, serviseri znaju koji su rezervni dijelovi ili rješenja potrebna za određene popravke? Identifikacija potrebnih dijelova pojednostavljena je zahvaljujući Schaeffler Automotive Aftermarket internetskom katalogu automobilskih zamjenskih rezervnih dijelova, koji je dostupan 24/7. U većini zemalja, pretraživanje rezervnih dijelova još je jednostavnije uz pomoć lokaliziranih verzija REPXPERT internetskog portala. Putem ovog internetskog alata, serviserima na raspolaganju stoji izravan pristup kompletnom TecDoc katalogu - vodećoj bazi podataka za pretragu automobilskih zamjenskih rezervnih dijelova. Nakon uspješne identifikacije potrebnih artikala, serviseri će iste i naručiti kod jednog od lokalnih distributera.


Na REPXPERT portalu serviseri mogu identificirati sve rezervne dijelove potrebne za zakazane radove održavanja.

Globalna pokrivenost

Za što je moguće bržu isporuku Schaeffler proizvoda do naših distribucijskih partnera, potrebno je pametno upravljanje logističkim operacijama. Schaeffler logistička mreža obuhvaća dvadesetak strateški raspoređenih distribucijskih centara, u kojima se naši proizvodi grupiraju, pakiraju i otpremaju prema kupcima diljem svijeta. Omogućavamo i ekspresne otpreme s dostavom u roku od 24 h. Samo iz skladišta u gradu Langenu ,- u blizini Frankfurta na Majni -, u kojem je smješteno glavno sjedište Automotive Aftermarket divizije, svakog se tjedna prema krajnjim kupcima otprema više od 640 tona robe. 



Sveobuhvatna podrška za servisne radionice

Za profesionalne servisere, održavanje današnjih vozila predstavlja sve veće izazove: tehnološka rješenja i sustavi savremenih automobila postaju sve napredniji, a motorni prostori sve popunjeniji i tjesniji. Sve lakši sastavni dijelovi podložni su oštećenjima, a elektroničke se komponente sakrivaju u svakom dijelu vozila. U takvom okruženju, samo kvalitetna i pametna rješenja mogu osigurati bezbrižne popravke. Osim toga, za uspješno ovladavanje tehnološkim izazovima, serviserima je potrebna stručna podrška.


U sklopu Schaeffler Automotive Aftermarket tehničkih edukacija, učesnici se upoznaju sa najnovijim tehnologijama - kroz teorijske i praktične primjere.

Schaeffler Automotive Aftermarket divizija podržava servisne radionice sa sveobuhvatnim paketom usluga. Time se ne podrazumijevaju samo servisni priručnici i upute za pravilnu ugradnju komponenata, već i pomoć pri stručnoj defektaži i identifikaciji nedostataka.

Neovisno o tome ostavljate li svoj automobil zbog redovnog održavanja u servisnoj radionici iza ugla, ili ste tokom godišnjeg odmora prisiljeni zatražiti brzu pomoć u maloj lokalnoj garaži: pristup mnogobrojnim tehničkim sadržajima stoji na raspolaganju svim serviserima, u svakome trenutku na internetskoj adresi www.repxpert.com. REPXPERT internetski portal dostupan je u otprilike dvadesetak lokaliziranih verzija.

Kroz teorijske i praktične edukacije, Schaeffler tehnički instruktori serviserima predstavljaju najnovije informacije o Schaeffler proizvodima i rješenjima za popravke. Osim toga, serviseri se upoznaju i sa stručnim načinima korištenja Schaeffler Automotive Aftermarket specijalnih alata.